Søg i denne blog

tirsdag den 31. juli 2012

Airballons, papirkugler eller luftkugler..

Kært barn har mange navne. Men jeg er vild med dem og her hedder de luftballoner!

Jeg husker at jeg lavede dem i skolen, som barn og igen da jeg blev lidt større. De er også at finde flere steder her i blogland og nu er de også dukket op hos mig.

Jeg har, i dag, haft lidt kreatid for mig selv - mens mand og børn er i henholdsvis institutioner og på arbejde. Skønt at få lov og sidde at nørkle lidt med saksen og høre dejlig musik - imens de smukkeste luftballoner bliver til.

10 styks blev det til - 5 til uroen i spisestuen og 5 til min kære søster - "en bare fordi gave"..

Klar parat start

Er det ikke et smukt syn?

De fineste rester af mit minimega-papir







5 luftballoner til min søster

Fine og lette...

Jeg er så heldig at min skønne søster bor i lejligheden nedenunder til den anden side. Fantastisk at få lov at bo så tæt og børnene elsker at moster er 12 trappetrin væk - for ikke også at nævne alle de fordele, der er ved, at barnepigen bor lige om hjørnet.
Nu vil jeg gå ned og aflevere gaven til hende - håber hun bliver glad.


5 kommentarer:

  1. De er rigtig fine og er da sikker på din søster blev glad :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katja,
      Det blev hun - mine egne unger var også meget begejstret for de 5 der nu pynter i stuen.

      Slet
  2. De er bare så fine! Åh misundelse på at ha søster så tæt på... Min bor helt i kbh, og jeg drømmer i smug om at de boede i naborækkehuset... Det må være så skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja alle skulle have deres søster lige ved siden af. Men kender godt savnet til dem I København. Der bor min kære brormand, hans søde kæreste og deres to skønne unger. De burde i virkeligheden bo ovenpå..

      Slet
  3. hvor er det rart med en barnepige lige nedenunder. så er der da ingen grund til at flytte selvom det måske er en lille smule trangt ;) jeg har altid problemer med at finde en barnepige her i århus så du er virkelig heldig.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!