Søg i denne blog

fredag den 20. juli 2012

Forandringer fryder






Forandringer fryder så sandelig -  i dag har vi malet vores gamle slidte vandpumpe. Den stod til pynt i haven, da vi overtog og vi var hurtig enige om at den skulle overleve ombygningen og haverenoveringen - og nu har den så også fået nyt liv, i form af ny farve - KNALD RØD! Jeg elsker den og den lyser så fint op i haven.

Ved siden af den smukke røde pumpe, stod i tidernes morgen et gammelt og meget stort og mørkt fyrretræ. Da vi renoverede haven savede vi alle grenene og toppen af - ideen til et "fugletræ" var skabt i mit hovede. OG nu er det fuldendt - med 5 fuglehuse i de skønneste pasteller og en knald rød. Er vild med de små detaljer i haven..

En lille hylde blev også malet sort - og nu står mine to havenisse og hilser alle velkommen i haven...

Og den største forandring bliver de kommende dages vejr - SOL og 23-24 grader - jubiii.
Havde helt glemt de få sommerøjeblikke, vi havde for et stykke tid siden. Så for at opfriske hukommelsen kommer her nogle sommerøjeblikke. Skønne børn i solhatte, korte ærmer, bare ben, badestunder og solbriller. Flag i solskin, jordbær og bål i mormor og morfars have. Sommer og sol vi har savnet jer..

Imorgen drager vi på 1 uges ferie i familiesommerhuset på vestkysten, sammen med familie og venner - ahh.

God sommer og nyd solen derude.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!