Søg i denne blog

onsdag den 11. juli 2012

I min kolonihave...


Og jeg kæmper stadig derud af - med at finde ud af hvordan denne blogverden fungere. Tror jeg er ved at nærme mig.

I hvert fald, kommer her endnu en prøve - forhåbentlig med billeder denne gang.

 Lige for tiden tilbringer jeg det meste af min tid her - i min kolonihave. Et skønt sted hvor der er plads til at slappe af og samle energi.
Ungerne løber ud og ind af huset og bliver møgbeskidte. De voksne slapper af spiser god mad og drikke - det er da livet.

Vi købte dette lille skønne sted i 2009 - siden har det gået en rigelig masse igennem. Det har fået en makeover fra top til tå. Det krævede tid, penge og en god portion overskud. Men nu er vi færdige - huset står som nyt og præcis som vi ønsker det..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!