Søg i denne blog

mandag den 30. juli 2012

Jeg hopper og danser..

Og er fuldstændig glad i låget! Jeg skal nemlig i skole!
Der var engang jeg troede, at jeg aldrig skulle sige eller skrive denne sætning - "men jubiii jeg skal starte i skole".
Jeg har, i dag, modtaget dette fantastiske brev.


Så mandag d. 27 august er jeg studerende på VIA University i Århus. Om 3 1/2 år er jeg ergoterapeut!
Kan kun sige - JEG GLÆDER MIG!

God dag derude - jeg vil ud og nyde det sidste af min sommerferie inden skolen starter!!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med optagelsen - hvor er det skønt! 3 ½ år går stærkt, det gjorde de ihvertfald for mig!
    /Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nina,
      Jeg glæder mig også helt vildt - glæder mig til at komme i gang efter nærmest 3 år på barsel..

      //Line

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!