Søg i denne blog

søndag den 15. juli 2012

På jagt efter lopper i genbrugsterminalen

I Viby uden for Århus ligger Genbrugsterminalen - et skønt sted fyldt op med brugte sager og meget fair priser. Jeg finder ofte små guldfund der og jeg elsker at gå mellem alle de gamle ting og kigge efter sager, der kan få nyt liv hjemme hos os.
Skægt at tænke på hvilket liv alle de gamle sager har bag sig..

I fredags havde jeg Ella med på loppejagt - og vi hyggede os. Ella er så stor nu, at hun synes det er okay, bare at gå og kigge. Men hun vil slemt gerne have fingrene i de små kaffestel og alt det gamle legetøj. Ligesom alle stole og skamler også lige bliver prøvet af.

Loppejagten gav gevinst og med os hjem fik vi disse skønne sager






Først en skøn dåse i meget god stand af Erik Kold
En skammel til Ella, så hun nu selv kan vaske fingre efter toiletbesøg
7 fine tallerkner - tiltrængt i kolo
En sovseskål med fine motiver af børn
Og til sidst en ovnfastfad i lækker grøn farve..

Ha en dejlig søndag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!