Søg i denne blog

mandag den 23. juli 2012

Vi holder sommerferie..

Og vi nyder det.
Lokationen er Solsiden, Søndervig. Jeg har holdt alle mine barndomsferie i dette skønne sommerhus og jeg nyder at give minder, oplevelser og gamle historier videre til ungerne. Det er nok særligt Ella der får noget ud af det.

Dagene går med afslapning, gåture, hoppepude-hopperi, legeplads, diverse børneforlystelser som findes i ferielandet, ferieøl og lækker mad. Alt sammen bliver det nydt og fordøjet i helt fantastiske omgivelser på Vestkysten. Marehalm stikker om benene, vinden blæser i håret og duften af det salte vesterhav i næsen - SKØØØNT!



sommerhuset Solsiden


Markblomster og marehalm - det stikker under tærerne

Morgentur til bageren med morfar

Aftenstemning og dejlig vin

MALE og malebog - Ella er helt opslugt


Mormor har lært Ella at gå rundt på bænken og synge "Vi skal have vi skal have JORDBÆRGRØD"

Hjemmelavet burger i hjemmebagte boller - mums

Holger kører i bil

Ferieøl i solen

Skønne "klitroser"

På tur

Ella og morfar fik en lille lur - vi nyder at holde ferie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!