Søg i denne blog

fredag den 31. august 2012

Nyt liv

som studerende på ergoterapeutuddannelsen i Århus.

Det er skønt, det er vildt, det er hårdt og det er en kæmpe omvæltning. Jeg startede i mandags og det er så fedt. Efter, at have gået hjemme mere eller mindre i 3 1/2 år (læs 2 barsler, lidt småarbejde og  2 dejlige lange ferie) - kan jeg mærke at jeg nu er topmotiveret for at suge viden til mig! Klar til LineTID!

Men vi gennemgår også noget af en omvæltning i vores lille familie - vi skal vist alle fire lige vænne os til at skulle tidligt op og leve en hverdag med et stramt program. Det har fungeret meget godt i den første uge, så mon ikke der er lys for fremtiden så. 
I dag havde jeg tidligt fri - jeg hastede ned efter ungerne, pakkede klapvognen og tog på tur ud i solskinnet. Dejligt med lidt kvalitetstid efter en lang uge i studiestartens tegn.


Her er et lille kig i ugen der gik..



God weekend til alle jer der læser med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!