Søg i denne blog

mandag den 6. august 2012

weekend
















De små i den første vogn og de store i den bageste vogn. Der er 8 måneders forskel på begge hold unger. Skønt at få børn så tæt på hinanden



Der er nogen der er skæve, nogen der er stramme, nogen er løse og nogen er godt på vej...




Fredag pakkede vi taskerne og flyttede ud kolonihaven - skønt at være tilbage og denne gang med sol.
Hængekøjen blev luftet, flaget hejst og ungerne gav den gas i sandkassen, på naboens trampolin og på græsset med bare tær.
Lørdag tilbragte vi i Legoland sammen med min bror, søde svigerinde og deres to skønne unger Villy og Beate. Legoklodser en masse, IS og ren fætter/kusine hygge. Skønt. Vi sluttede dagen af med, alle sammen, at køre ud til mormor og morfar i sommerhuset. Ella var lykkelig over at være tilbage i sommerhuset og denne gang sammen med fætter Villy.
Villy er 8 måneder ældre end Ella og de har det simpelthen så sjovt og det er en gave at se deres venskab blomstre og vokse for hver gang de ser hinanden.

Og de af jer der følger mig på instagram (lineronne) vil vide at jeg har kastet mig over hæklenålen. Jeg er ikke god til det overhovedet - jeg er stadig på øvebassis. Men taget i betragtning af, at jeg fredag morgen aldrig havde holdt en hæklenål og at jeg er selvlært via computeren - er det da en okay start.

2 kommentarer:

  1. Åh hvad jeg ikke ville give for en kolonihave - det ser bare så skønt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også et skønt lille sted!

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!