Søg i denne blog

lørdag den 12. januar 2013

En skøn fødselsdag

er slut og iiih hvor var den god!


Morgenmad og gaver med min søde familie

og der var lækre sager indeni

Ella gav mig den fineste tegning - familieportræt

Holger gav et morgennummer som Byggemand Bob

Ella og far holdt fridag sammen og forberedte fødselsdagsfesten

De lavede blandt andet denne lækre lagkage


Den smagte skønt

Jeg fik et nyt sengetæppe fra Hay - som straks blev brugt til svømmehal og svømning

Tapas - mums


Ska´det være fest - så la´det være fest!

til dessert fik vi iskugle med drys og hindbærsauce -

Og så er denne skønne fugl flyttet ind - velkommen!

Nu -  29 år og lykkelig!! Tak for alle de mange hilsner jeg modtog i går - de varmede!

G O D  W E E K E N D ! !



9 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen i går :-) Det ligner en dejlig fødselsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det var en helt igennem dejlig dag med alt hvad der, dertil høre!

      Slet
  2. Sikke en skøn fødselsdag og lige efter bogen:) dejlige billeder og endnu engang tillykke:) kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vicki! Det var nlig lige en fødselsdag, som eter bogen. Gaver, lagkage, flag, glade ansigter, lækker mad, familie og masser af kærlighed! Så kan man ikke forlange mere!

      Slet
  3. Kære Line, et stort forsinket tillykke med fødselsdagen! Super skønne og hyggelige billeder, det ser ud til at du havde en dejlig dag:0) Super hyggeligt Tapas-bord og skønne skønne unger;0)
    Knus fra Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise! Det var en dejlig dag og lige som jeg ønskede mig det. Enkel men lækker mad og masser af tid til børn og familie!

      Slet
  4. Ser ud til at have været en skøn dag med både familie, hygge, lækker mad og gaver! Så er det da ikke så galt at blive et år ældre:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne Sofie!
      Nej så er det jo slet ikke så ringe at bliver et år ældre og det var en rigtig dejlig dag!

      Slet
  5. Sikke skønne billeder. Jeg er især helt vild med det første hvor du har fokus på gaverne mens det skønneste barngrin titter frem i baggrunden.

    Forsinket tillykke også, det ligner bestemt en dejlig dag og sikke fede gaver du fik.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!