Søg i denne blog

onsdag den 20. marts 2013

Hverdagsglimt


En søster læser historier for sin lillebror

Efterladt i solen

Favoritsnack for tiden

Gymnastikopvisning

Nogen er ved at gøre sig klar til at komme i skole (om ca 2,5 år)

Holger skriver også

Slutspurt - tæppet til kolonihaven skal være færdigt nu - mangler kun sølle 5 lapper

Selvskab af ældstebarnet og hendes sytøj

Eftermiddagshygge med hjemmebag på en tirsdag


"O - ladegris"

To søskende - hver sit udtryk!

Imponeres over Ellas evner til at tegne!





13 kommentarer:

  1. Skønne billeder, og hvor er det bare nogle dejlige børn du har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone - vi synes jo også at de to unger er alt for skønne!

      Slet
  2. Go færdigt lappetæppe ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - glæder mig så meget til det tæppe er færdigt! Synes det har været et kæmpe projekt!

      Slet
  3. Muldvarpebogen er så sød ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi elsker også den bog og ungerne synes at det er noget så morsomt med "lort på hovedet"...

      Slet
  4. Én af mine yndlings bøger!
    Kender du 'Lille Frø' af Jakob Martin Strid? Den kan varmt anbefales :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er så skøn den bog, Line. Herhjemme elsker vi den også - særligt er ungerne helt vilde med at ordet "lort" bliver gentaget igen og igen - det er evig sjov!
      Jeg kender ikke "Lille Frø" - men jeg vil da straks kigge efter den - elsker gode bøger! Tak!

      Slet
  5. Sikke nogle skønne billeder!
    Hvad består jeres snack af? Det ser super lækkert ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak!
      Vores yndlingssnack smager fantastisk og så er de super nemme! Det er tortillas smurt med ketchup eller chilisauce - revet ost og så tilsidst en tortilla mere ovenpå. Den steges på panden i lidt olie på begge sider - ganske få minutter ved høj varme - lige til osten er smeltet og tortillaerne hænger sammen. Til sidst klippes de ud i trekanter og voila - lækre snacks på få minutter til næsten ingen penge! Ungerne elsker det!!
      Velbekomme og god fornøjelse!

      Slet
    2. Det var dæleme nemt! Det tror jeg helt sikkert vi skal prøve, synes tit det kan være svært at finde på eftermiddagssnacks :-) Tusind tak!

      Slet
  6. Tak for skønne billeder fra Jeres noget så hyggelige og smukke hjem!!! Hvor er de begge to kreative, og Ella er da bare vildt god til at tegne - det må hun ha' efter sin mor:0) Ønsker Jer en dejlig weekend. Knus L

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Louise! Jeg er virkelig også imponeret over hvor god hun bliver til det tegneri - kan se at hun glædes lige så meget ved det, som jeg selv gjorde! Skønt at dele det kreative med hende!
      Også rigtig god weekend ti jer!
      Knus

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!