Søg i denne blog

mandag den 24. juni 2013

Min hverdag...

... er stille for tiden - og dog - den er fyldt ud med eksamensforberedelse, bøger, læseplaner, opgaver, oplæg og hvad der ellers hører til.
Men lidt har jeg da fået knipset med mit kamera - for der er jo altid plads til en overspringshandling eller to - ikke?

Overspringshandling #1


Overspringshandling #2

Overspringshandling #3



Overspringshandling #4

Dejlig unge

Overspringshandling #5

Buket plukket af Ella

Onsdag eftermiddag



Persillesovs




 På torsdag er det slut og iiiih hvor jeg glæder mig - 2 måneders sommerferie - JA TAK!



1 kommentar:

  1. Dejlige overspringshandlinger :) Hvad mon du har på hæklenålen? :)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!