Søg i denne blog

søndag den 1. december 2013

1. søndag i advent



 




















Så er julen flyttet ind og iiih hvor er det hyggeligt! Lørdag aften fik jeg pakket alle 48 nissepakker ind og hæklet en lille rød nisse som skal bo i en vuggestue, hvor den får lov at komme med alle børnene hjem på overnatning!
Ungerne har været helt høje på julestemning i weekenden! Vi har købt og pyntet vores allerførste juletræ - Ella nød gensynet med det julepynt vi lavede sidste år! Det krævede lidt overvindelse for mig at få træet ind i stuen - jeg ejer ikke en plante - så tanken om et stort grønt træ midt i stuen, var altså lidt vild for mig. Men nu er det her og jeg er faktisk ret vild med det! Ikke mindst det, at se hvordan ungernes øjne lyser, hver gang de ser det.

Har du også nydt den første weekend i december?




8 kommentarer:

  1. Det er bare så fint og hyggeligt julepyntet hjemme hos Jer, specielt de sødeperleophæng er jeg vild med.... Skal også lave lidt med pigerne når vi får træet ind :-)

    Go 1 december til Jer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Louise - når nu ikke din julepyntning til sokkeholderne! Men jeg er bare ikke god til alt for store forandringer på en gang! Perleophængene er jeg også vildt glade for - de giver lige julen den farvetvist jeg elsker! Glæder mig til at hvad I finder på af perlekreationer til jeres træ!

      Slet
  2. Dejligt træ i har fået ind, og hvor er det nogle skønne fotos.... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi! Selvom at det var ret grænseoverskridende for mig at få det træ ind i stuen - er jeg nu blevet ret glad for det!

      Slet
  3. Fine billeder! Og træet ser så fint ud hos jer. - og Ellas nisser er bare så søde, jeg har købt glimmerpapir i tiger så nu kan jeg også lave nogle med Alberte ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige lyse stuer, og den grønne "plante" og farverige ophæng klæder dem godt! :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!