Søg i denne blog

mandag den 6. januar 2014

2013 i garn



Jeg har gjort status over det forgangne år i garn. Stærkt inspireret og imponeret af hende her - Marie er super dygtig med garn, hæklenål og strikkepinde og én af mine forbilleder nu og ikke mindst da jeg begyndte at hækle for 1 1/2 år siden!
2013 blev et produktivt år for min hæklenål og jeg - dog fik jeg heller ikke i dette år færdiggjort mit begynderprojekt - sengetæppet af oldemorlapper, til kolonihaven! Jeg har en klar idé om at i år bliver det færdigt - det skal på sengen når kolonihavesæsonen starter til april 2014!




6 kommentarer:

  1. Så mange fine projekter! Glæder mig til at se tæppet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne-Sofie! Jeg glæder mig også til at se tæppet helt færdigt - hvorfor er der bare nogen ting man har så svært ved at tage sig sammen til at gøre?

      Slet
  2. Eeej Line, tusind tak for de fine ord, bliver jo helt rørt :-) og i lige måde du inspirerer også mig! Du har nået virkelig meget, og lavet så mange fine ting. Glæder mig til fortsat st følge hvad du finder på af kreative ting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie!! Jeg mente hvert et ord!

      Slet
  3. Imponerende hvor meget du har fået produceret. Jeg får også lyst til at lave flere hæklerier.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!