Søg i denne blog

torsdag den 12. marts 2015

V e s t j y s k r o

Weekenden har vi nydt i vores familiesommehus på vestkysten. Et sted vi virkelig nyder at være - det er som om, at der falder en helt specielt ro over os der ude - måske er det al den friske luft, måske er det al den tid vi har til hinanden, måske er det, det flade flade landskab eller havets vilde brusen - måske er det bare fordi vi er væk fra de vante rammer og samme kan gå på nye opdagelser.











Vi var af sted med mine forældre og min søster - og søndag bød også på et besøg af min farmor - ungernes oldemor. Fire generationer samlet under et tag -hygge og masser af god mad - tror alle nød det - ung som gamle!


2 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt med en afslappende ferie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt - særligt når man kommer lidt væk fra de vante rammer

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!